me JUNO. <team DF> Captain. todays afternoon,i was officially kick out a member of the team
cause he sold a used team card to a small kid for 15 doller
I have not seen such a shameful act, it is not seen a small benefit to their team will be
The card sold to someone else. just litto 15 we can see a personality.
our used name of the tame is <F1> ... Others.
Such a lack of respect for their team name. We do not need the team
Even people who do not need see the $ will b open his eyes..
I am officially announcing the vehicles were. <L> Eastern players
me -JUNO seriously despise this person. Convoys have such disgraceful people who are our team. I hope we have the same team will not happen
me JUNO. <team DF> Captain. todays afternoon,i was officially kick out a member of the team
I have not seen such a shameful act, it is not seen a small benefit to their team will be
The card sold to someone else. just litto 15 we can see a personality.
our used name of the tame is <F1> ... Others.
Such a lack of respect for their team name. We do not need the team
Even people who do not need see the $ will b open his eyes..
I am officially announcing the vehicles were. <L> Eastern players
me -JUNO seriously despise this person. Convoys have such disgraceful people who are our team. I hope we have the same team will not happen 应该对的
原帖由 Evo_ 于 2010-8-28 23:55 发表
me JUNO. Captain. todays afternoon,i was officially kick out a member of the team
I have not seen such a shameful act, it is not seen a ...
Je JUNO. <DF车队> Capitaine. Dans l'après-midi, officiellement, un membre de l'équipe de l'équipe officielle T
En raison de son nom de l'équipe première carte de l'équipe <F1> vendu à un petit joueur Orient <15 sold out>
Je n'ai pas vu un tel acte honteux, il n'est pas vu un léger avantage à leur équipe sera
La carte vendue à quelqu'un d'autre. A 15 petits, nous pouvons voir la personnalité d'une personne.
Bien que <F1> ancien nom de notre équipe, mais ne signifie pas que l'on n'utilise pas des déchets. Pour être vendus
D'autres.
Un tel manque de respect de leur nom d'équipe. Nous n'avons pas besoin de l'équipe
Même les personnes qui n'ont pas besoin d'argent les yeux.
Je suis en annon?ant officiellement les véhicules ont été. <L> Joueurs de l'Est
JUNO je méprise cette personne au sérieux. Convois ont des gens qui sont honteux de notre équipe. J'espère que nous aurons la même équipe ne se fera pas!
原帖由 z..HJ 于 2010-8-29 01:12 发表
Je JUNO. Capitaine. Dans l'après-midi, officiellement, un membre de l'équipe de l'équipe officielle T
En raison de son nom de l'équipe première carte de l'équipe vendu à un petit joueur Orie ...